//Autamme menestymään
Autamme menestymään2019-02-23T22:55:04+02:00

Autamme menestymään

Autamme menestymään

Emme pelkästään tarjoa palveluita liiketoimintaprosessien tehostamiseen, vaan myös palveluorganisaatiomme tukea, jotta asiakkaamme voivat saavuttaa sijoituksilleen asettamansa tavoitteet.

Analyysit ja esitutkimukset

Asiakasintegraatiotiimimme auttaa esimerkiksi formaatteihin ja paikalliseen lainsäädäntöön liittyvissä analyyseissa ja esitutkimuksissa. Tiimin työ on ensiarvoisen tärkeää monille asiakkaillemme, jotka haluavat hallita sähköisiä työnkulkuja useissa eri maissa. Tiimi auttaa myös laatimaan mahdollisimman tehokkaita ja mahdollisimman vähän ylläpitoa vaativia ratkaisuja. Tiimi neuvottelee asiakkaidemme kanssa ja arvioi ja suosittelee parhaita järjestelyjä viestintään, virheiden hallintaan, tiedostojen hallintaan, formaatteihin, rikastamiseen ja validointiin.

Esimerkkejä esitutkimuksista, joissa voimme auttaa:

  • Onko haluttu formaatti käyttötarkoitukseen sopiva?

  • Puuttuuko joitakin kyseisissä maissa vaadittavia tietoja?

  • Antaako haluttu formaatti tilaa asiakkaan kasvulle?

  • Mitkä lakisääteiset vaatimukset täytyy huomioida?

  • Mitkä lakisääteiset vaatimukset täytyy huomioida tulevaisuudessa?

Formaattien hallinnointi

Asiakkaidemme ei tarvitse miettiä liikekumppaneidensa käyttämiä formaatteja, koska me varmistamme, että kaikki Pagero Onlinen kautta lähetettävät asiakirjat konvertoidaan vastaanottajalle sopivaan muotoon.

Varmistamme, että eri formaattien vaatimat päivitykset suoritetaan ja että kaikki työnkulut toimivat oikealla tavalla. Tällä hetkellä toimitusorganisaatiomme käsittelee yli 350:tä formaattia.

Tavoitteenamme on toimittaa laadukkaita ratkaisuja, jotka palvelevat asiakkaitamme pitkään, ja tarjota asiakaslähtöistä, tehokasta ja ammattimaista palvelua.

Helena Stolpe, VP Delivery, Pagero
Lue haastattelu tästä

He pitävät lupauksensa. Pagero on toiminut erinomaisesti, ja he vastaavat kysymyksiimme aina viipymättä.

Ana Jiménez, Head of internal control processes, ABB S.A.
Lue asiakasesimerkki tästä

Apua aloitukseen

Kun valitsette palvelumme, autamme teitä pääsemään alkuun käymällä läpi Pagero Onlinen ja esittelemällä, miten palvelu toimii. Autamme teidät alkuun ja varmistamme, että työnkulku sujuu oikealla tavalla.

Verkoston rakentaminen

Kun aloitatte palvelujemme käytön, on tärkeää maksimoida sähköisten toimintojen kulku. Vain siten pystytte virtaviivaistamaan yrityksenne työnkulut ja saamaan palveluistamme täyden hyödyn irti. Voitte tehdä työn itse tai antaa meidän hoitaa sen:

Itsepalvelu – tee-se-itse

Pageron itsepalveluominaisuus on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä Pagero Onlinessa. Saatte vapaan pääsyn verkostoon, johon kuuluu miljoonia yrityksiä ympäri maailmaa. Kirjoittakaa vain sen yrityksen nimi, johon haluatte saada yhteyden, ja lähettäkää pyyntö. Kun he ovat hyväksyneet pyynnön, voitte aloittaa viestinnän.

Asiakkaan tai toimittajan aktivointi – teemme työn puolestanne

Kaikilla organisaatioilla ei ole aikaa tai resursseja ottaa yhteyttä asiakkaisiinsa tai toimittajiinsa saadakseen heidät käyttämään sähköisiä työnkulkuja. Etenkin kansainväliset työnkulut voivat vaatia paljon työtä. Aktivointitiimillämme on monen vuoden kokemus asiakkaidemme auttamisesta aktivoimaan liikekumppaneitaan ympäri maailmaa. Tiimimme voi auttaa myös teitä.

Aktivointiprojekti sisältää:

  • Nimetyn projektipäällikön Pagerolla

  • Projektisuunnitelman aikatauluineen ja laajuuksineen

  • Tiedotuspostin asianomaisille liikekumppaneille

  • Asianomaisten liikekumppaneiden aktivoimisen

  • Tiiviin vuoropuhelun ja säännölliset raportit

Haluatko lisätietoja?

Kysy meiltä lisää!

Ota yhteyttä

Lue lisää tarjonnastamme

Käytämme evästeitä ja muita kolmansien osapuolten palveluja analysoidaksemme verkkoliikennettä tietosuojaselosteemme mukaisesti. Voit milloin tahansa muuttaa selaimesi asetuksia seuraamalla tietosuojaselosteemme ohjeita. OK