Hewlett Packard Enterprise

>Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise (HPE) perustettiin vuonna 1939 ja on yksi maailman johtavimmista teknologia yrityksistä. Yrityksellä on noin 300.000 työntekijää maailmanlaajuisesti. Pageron palvelujen käyttöön ottaminen on tuonut HPE:lle merkittäviä ajansäästöjä, kassavirran nopeutumista ja auttanut saavuttamaan joustavuutta toisistaan erottuvilla markkinoilla. Tiukentuneessa ja lain vaatimusten osalta monimutkaisessa toimintaympäristössä, HPE on helposti kyennyt täyttämään kaikki lain vaatimukset ja noudattamaan verosäännöksiä Pageron avulla.

0 %
Kasvua verkkolaskujen transaktiomäärässä kolmen vuoden sisällä.
0 %
Kasvua asiakasprojektien määrässä vuoden aikana.
0 H
Laskujen kiertonopeus, vähennys seitsemästä päivästä tai enemmän.

Kaikki vero ja lakivaatimukset täytetty

“Olemme tätä nykyä aktiivisia 23 EMEA maassa, ja seuraavat 5 maata ovat liittymässä muutaman kuukauden sisään. Pageron avulla olemme täyttäneet kunkin maan asettamat vero ja lakivaatimukset. Maiden väliset eroavaisuudet, toisaalta yksinkertaisten ja pitkälle standardoituneiden ratkaisujen kuten Suomessa ja Ruotsissa, ja toisaalta hyvin monimutkaisten käytäntömallien välillä kuten Italiassa ja Espanjassa, ovat valtavat. Etenkin julkishallinnollisissa projekteissa, lakivaateet ovat erittäin haastavia, lukuun ottamatta niitä maita joissa PEPPOL järjestelmää käytetään, kuten Itävalta ja Norja,” sanoo Thomas Bonwetsch, Program Manager, EMEA e-Invoicing Program Direct Accounts, HPE:ltä.

“Verkkolaskujen ympäristöaspekti on myös erittäin tärkeä HPE:lle ja meillä on jopa oma erillinen organisaatio joka on omistautunut vähentämään ympäristövaikutuksia kaikin mahdollisin keinoin,” Mr. Bonwetsch sanoo.

twentythree text regular FI

Laskutuksen kiertoajan nopeutuminen ja ajansäästö – 7:stä päivästä muutamaan tuntiin

“Pageron avulla HPE on onnistunut karsimaan virheriskit, sillä väärin syötetyt tiedot johtaa laskujen hylkäämiseen tai estämiseen, ja mahdollistaa virheiden välittömän korjaamisen. Laskujen kiertoaika on kaiken kaikkiaan nopeutunut – muutaman tunnin sisään tiedämme (riippuen tietysti asiakkaan e-virrasta) onko laskun toimitus onnistunut vai hylätty. Paperimaailmassa prosessi olisi kestänyt 7 päivää tai enemmän, näin vertailun vuoksi,” Mr. Bonwetsch kertoo.

”Vuoden sisällä, asiakaskysyntä ja projektit joissa olemme osallisia, ovat määrällisesti moninkertaistuneet. Viimeisten 12 kuukauden aikana, asiakasprojektit ovat lisääntyneet 250%:lla. Tätä nykyä, suuri ja tasaisesti kasvava asiakasmäärä vastaanottaa sähköisiä laskuja EMEA:ssa, ja kolmen viimeisen vuoden aikana, HPE:n sähköisten laskujen transaktiomäärä on lisääntynyt yli 500%:lla. Tämä osoittaa miten merkityksellinen verkkolaskutus on ja miten suuresti Pageron palvelut ovat vaikuttaneet yritykseemme.”

Mikä tekee Pagerosta niin erikoisen?

“Pagero oli ja on ainoa mittavaa tavoitettavuutta ja joustavuutta tarjoava palveluntarjoaja. Pagero on alusta asti osoittanut olevansa hyvin avomielinen yritys, erittäin osaavalla ja asiantuntevalla henkilökunnallaan. Intensiivinen vuorovaikutuksemme ja heidän erittäin palveluhenkinen lähestymistapansa ylittivät kaikki muut tuntemamme palveluntarjoajat. Joka kerta kun pidimme jatkamista mahdottomana, Pagero keksi siihen ratkaisun!” Bonwesch sanoo.

(lukeaksesi HPE asiakascasen kokonaisuudessaan, lataa PDF)

Tiesitkö?

Lähettämällä verkkolaskuja, HPE säästää puita ja CO2 päästöjä. Itse asiassa, mikäli kaikki Euroopan yritykset siirtyisivät verkkolaskutukseen, säästäisimme 12 miljoonaa puuta joka vuosi.

2017-09-08T09:49:49+00:00 June 3 2015|Yleinen|